Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

30 December 2012

Hari Pendaftaran Persekolahan Bagi Sesi 2013




Assalamualaikum w.b.t dan slam sejahtera. Pada hari Isnin, 31 Disember 2012 sesi pendaftaran bagi tahun 2013 telah dijalankan. Pada hari tersebut para pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (Agama) Tok Jiring dikehendaki hadir ke sekolha pada pukul 8.30 pagi dan pulang pada pukul 12.00 tengah hari. Memandangkan tahun 2013 merupakan tahun transformasi bagi SMKA Tok Jiring, pihak sekolah telah mengarahkan sesi pendaftaran bagi tahun 2013 dilakukan di kelas masing-masing. Di samping itu, satu aktiviti gotong-royong membersihkan dan menceriakan kelas telah dilakukan di kelas masing-masing. Hal ini bertujuan melancarkan proses pembelajaran bagi hari pertama persekolahan bermula.


Pada hari tersebut juga, semua pelajar tingkatan 4 pada tahun 2012 dikehendaki menghantar buku teks di bilik boss dan mengambil buku teks tingkatan 5. Alhamdulillah hari pendaftaran bagi sesei persekolhan 2013 berjalan dengan begitu lancar. Sehubungan dengan itu, pihak pusat sumber sekolah juga menggunakan peluang ini untuk menceriakan lagi perpustakaan sekolah dengan melakukan beberapa perkara yang sempat memandangkan kebanyakan pengawas pusat sumber masih belum selesai mendaftar.


Sekian sahaja untuk laporan pada kali ini. Semoga tahun 2013 menjadi tahun kegemilangan bagi SMKA Tok Jiring memandangkan terdapat beberapaa transformasi telah dilakukan di sekolah ini. Sekian, terima kasih.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates